به وب لاگ من خوش آمدید حتما نظرات خود را مرقوم بفرمایید
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گذاشتن لینکدونی تو پرشین بلاگ - کامپیوتر
macromediaxtemplates for Your weblogList of Iranian Top weblogspersian Blogpersian Yahoo

نویسنده: ا سه شنبه 83 اسفند 4   ساعت 2:5 صبح

 
 


این روز ها Link dump یا( لینکدونی ) به جزء لاینفک وبلاگ ها تبدیل شده است و همه در فکر داشتن آن هستند. همینطور که می دانید اکثریت قریب به اتفاق سرویس های مجانی وبلاگ، امکان داشتن لینکدونی را به کاربران نمی دهند . چند سرویس هم برای ارائه لینکدونی دائر شده که مشکلات خود را دارند.مثلا از Unicode پشتیبانی نمی کنند یا تبلیغ خود را در لینکدونی می گذارند ( که البته حق طبیعی آنهاست) . امروز میخواهم روشی را به شما آموزش دهم که فقط با استفاده از پرشین بلاگ و بدون استفاده از هیچ سرویس جانبی، شما هم صاحب یک لینک دونی بدون تبلیغات شوید. البته من روش کار را به شما می گویم شما می توانید به دلخواه خود این روش را تغیر دهید. اما طرح کلی کار به همین صورت است. اگر استفاده کردید و به دردتان خورد برای ما دعا کنید. اگر خواستید حال بدهید هم لینک و این حرفها . . . و اما از لینک دونی:
1- یک وبلاگ جدید در پرشین بلاگ ثبت کنید. برای سادگی کار می توانید نام آن را به این صورت انتخاب کنید:

  http://linkdooni-وبلاگ شما.persianblog.com

2- به بخش ویرایش قالب بروید. کدهای موجود را پاک کنید و این کدها را آنجا کپی کنید.

توضیح: در این کدها همه بخش های وبلاگ حذف شده و فقط بخش یادداشت اصلی باقی مانده است. زمینه صفحه هم سفید است. می توانید این کد ها را با توجه به قالب وبلاگ خود تغیر دهید).

3- خوب لینکدونی شما آماده شد. حالا باید لینکدونی را وبلاگ اصلی بگنجانید. برای این کار قالب وبلاگ اصلی را در فرانت پیج باز کنید. در جای مورد نظر کلیک کنید ( ترجیحا ستون سمت راست یا چپ وبلاگ) . سپس از منوی Insert گزینه Inline frame را انتخاب کنید.

4- اگر روی Inline frame دوبار کلیک کنید، صفحه مشخصات آن باز می شود. اینجا می توانید عرض ستون را دقیقا تنظیم کنید. ( توجه کنید که در کدهائی که من برای وبلاگ لینکدونی آماده کرده ام ستونی به عرض 170 پیکسل در نظر گرفته ام. پس شما هم ستونی با همین عرض یا کمی بیشتر تنظیم کنید)

5- صفحه مشخصات ، اگر میخواهید مرزی بین لینکدونی و صفحه اصلی نباشد گزینه Show border را غیر فعال کنید. همچنین گزینه Scroll bar را روی newer تنظیم کنید. البته بودن یا نبودن Scroll bar به نظر شما بستگی دارد ولی نبودنش درد سر کمتری دارد. در آخر Ok را کلیک کنید.

6- دکمه Set initial page را بزنید. در بخش Address آدرس دقیق وبلاگ لینکدونی را وارد کنید مثلا: http://linkdooni-pmm.persinblog.com

7- حالا به حالت Preview بروید و ببینید نتیجه کار چطور شده. ( در اینجا بهتر است آنلاین باشید). می توانید به دلخواه خودتان جا و اندازه Inline frame را تغیر دهید تا به نتیجه مطلوب برسید.

8- حالا برای آپدیت کردن لینکدونی کافی است وارد وبلاگ لینکدونی شوید و لینک مورد نظر را آنجا وارد کنید. لینگ خود به خود در وبلاگ اصلی نمایش داده می شود.

نکته مهم: همه لینکهائی که در وبلاگ لینکدونی می دهید باید در پنجره جدید باز شوند. یعنی موقع لینک دادن حتما (باز شدن در پنجره جدید) را فعال کنید. گرچه مشکلی پیش نمی آید ولی احتیاط شرط عقل است.

نکته 2 : بجای مراحل 3 تا 6 می توانید ( ساختن Inline frame )این کد ها را در قالب وبلاگ خود در جای مناسب کپی کنید.

 

فقط بجای عبارت linkdoonitest2.htm آدرس وبلاگ خود را بنویسید.




نظرات شما ()


فهرست
62821 :بازدیدکنندگان
2 :بازدیدکنندگان امروز
موضوعات وبلاگ
حضور و غیاب
یــــاهـو
گذاشتن لینکدونی تو پرشین بلاگ - کامپیوتر
جستجوی وبلاگ من
 :جستجو

با سرعتی بی‏نظیر و باورنکردنی
متن یادداشت‏ها و پیام‏ها را بکاوید!



لینک دوستان
ابر های همه عالم شب و روز در دلم میگریند

بایگانی نوشته ها
اولین آرشیو
تابستان 1384
بهار 1384
زمستان 1383
پاییز 1383
اشتراک